Doprava a platba

Možnosti prepravy matracov.

V rámci územia Slovenska doručujeme matrace ZADARMO, prepravnou spoločnosťou GLS alebo TopTrans. Prepravné spoločnosti doručujú tovar iba počas pracovných dní.

Tovar odosielame zabalený a označený štítkom s názvom tovaru, ktorý sa v balení nachádza. Pri tovare je v obálke priložený záručný list a prípadný darček k objednávke.

 V deň expedovania Vám odošleme mailom upozornenie o tom, že Vaša objednávka bola odoslaná. Dodanie kuriérom je zvyčajne do 1 – 2 pracovných dní po odoslaní tovaru, kontaktovanie prepravnou spoločnosťou je  sms, alebo telefonicky minimálne hodinu pred doručením.

 

Načo si pri preberaní dávať pozor?

Pri preberaní tovaru prosíme skontrolujte stav balíka. Odporúčame balík skontrolovať aj zo spodnej strany a akékoľvek poškodenie zapísať do preberacieho protokolu, pri závažnom poškodení tovar nepreberajte. Prípadné poškodenie je potrebné nahlásiť prepravcovi už pri preberaní tovaru, neskoršie reklamácie prepravy prepravcovia neuznávajú.

Odporúčame pri zistení poškodenia balíka poškodenie odfotografovať a bezodkladne nás kontaktovať na info@topmatrace.sk

V prípade, že poškodenie zásielky alebo jej obsahu zistíte až po prevzatí balíka, kontaktujte nás do 24 hod. na adresu info@topmatrace.sk s podrobným opisom poškodenia, odporúčame priložiť aj fotografie poškodenia.